av | 23 apr, 2025 | Nyheter

ERLEND ELIAS OG AARJA HEALTH

Digmi erstatter resepsjonen – og øker salget direkte fra stolen!

Digmi er plattformen som forvandler hvordan skjønnhetssalonger arbeider. Med digitale verktøy kan kundene se underholdning, handle produkter og betale – alt fra stolen.

Resultatet er høyere kundetilfredshet, bedre flyt i salongen og økt omsetning.

Gjennom nettbrett og TV-skjermer tilbyr Digmi en komplett løsning for salonger. Med Digmi Planner™ håndteres booking og kundedata, Digmi Pay™ gjør det mulig å betale direkte i stolen,

Digmi Marketing™ gjør det enkelt å styre kampanjer – og Digmi Marketplace™ gir kundene tilgang til Netflix, tusenvis av digitale magasiner, shopping og informasjon.

Mindre administrasjon – mer salg

Tall fra Digmi viser at hver ansatt kan spare opptil 5,3 timer i måneden. Salonger som bruker Digmi har også sett opptil 25 % økt salg takket være betaling ved stolen – der kunden fortsatt er avslappet og mottakelig.

Kundene merker forskjellen:
– Digitaliseringsreisen hadde ikke vært mulig uten Digmi. Nå kan vi tilby en bedre kundeopplevelse og samtidig forbedre lønnsomheten, sier Linnea Prytz fra Studio L2 i Sverige.
Johan Hellström fra Björn Axén sier: – Det er hygienisk og utrolig praktisk at vi kan håndtere betaling og bookinger på én og samme enhet.

Samarbeid med system- og produktleverandører
I Norge samarbeider Digmi med kassasystemet Duell, noe som gjør det enkelt for salonger å koble sine eksisterende systemer til plattformen. Digmi har også samarbeid med store produktleverandører som L’Oréal, slik at kampanjemateriale og inspirerende innhold enkelt kan vises direkte på skjermer i salongen – uten ekstra arbeid.

En ny måte å drive salong på
Digmi utfordrer det tradisjonelle konseptet med resepsjon. Når kunder kan handle og betale under behandlingen, øker salget – uten ekstra arbeid for de ansatte.

Plattformen er allerede i bruk i over 120 salonger i Sverige og Norge, og vokser raskt. Digmi representerer en ny standard i bransjen – der teknologi og opplevelse går hånd i hånd.

Annonseartikkel

Mer fra Salongnytt

Tre tips til deg som frisør fra blonde ekspert

Tre tips til deg som frisør fra blonde ekspert

Tre tips til deg som frisør fra blonde ekspert Catharina Selin!Hey babes! Mitt navn er Catharina - mest kjent fra Instagramkontoen @blondebycatharina. Jeg driver kursfirmaet Blonde by Catharina, medlemsplattformen for frisører @blonde.akademiet og er eier av BLONDE...

les mer
Møt Frisør Marianne @roa_frisor

Møt Frisør Marianne @roa_frisor

Møt FrisørMarianne @roa_frisorSalongnytt viser og deler inspirasjon fra frisører i Norge og Sverige. I frisørenes hender blir produkter til magi og den beste inspirasjonen kommer fra frisørene selv. Hva er det beste med å være frisør spør vi frisørene. «DET ER ALT!...

les mer
Møt Frisør @Hairdonebymartine

Møt Frisør @Hairdonebymartine

Møt Frisør @HairdonebymartineSalongnytt viser og deler inspirasjon fra frisører i Norge og Sverige. I frisørenes hender blir produkter til magi og den beste inspirasjonen kommer fra frisørene selv. Hva er det beste med å være frisør spør vi frisørene. «Det beste med å...

les mer