
Digmi erstatter resepsjonen – og øker salget direkte fra stolen!
Digmi er plattformen som forvandler hvordan skjønnhetssalonger arbeider. Med digitale verktøy kan kundene se underholdning, handle produkter og betale – alt fra stolen.
Resultatet er høyere kundetilfredshet, bedre flyt i salongen og økt omsetning.
Gjennom nettbrett og TV-skjermer tilbyr Digmi en komplett løsning for salonger. Med Digmi Planner™ håndteres booking og kundedata, Digmi Pay™ gjør det mulig å betale direkte i stolen,
Digmi Marketing™ gjør det enkelt å styre kampanjer – og Digmi Marketplace™ gir kundene tilgang til Netflix, tusenvis av digitale magasiner, shopping og informasjon.
Mindre administrasjon – mer salg
Tall fra Digmi viser at hver ansatt kan spare opptil 5,3 timer i måneden. Salonger som bruker Digmi har også sett opptil 25 % økt salg takket være betaling ved stolen – der kunden fortsatt er avslappet og mottakelig.
Kundene merker forskjellen:
– Digitaliseringsreisen hadde ikke vært mulig uten Digmi. Nå kan vi tilby en bedre kundeopplevelse og samtidig forbedre lønnsomheten, sier Linnea Prytz fra Studio L2 i Sverige.
Johan Hellström fra Björn Axén sier: – Det er hygienisk og utrolig praktisk at vi kan håndtere betaling og bookinger på én og samme enhet.
Samarbeid med system- og produktleverandører
I Norge samarbeider Digmi med kassasystemet Duell, noe som gjør det enkelt for salonger å koble sine eksisterende systemer til plattformen. Digmi har også samarbeid med store produktleverandører som L’Oréal, slik at kampanjemateriale og inspirerende innhold enkelt kan vises direkte på skjermer i salongen – uten ekstra arbeid.
En ny måte å drive salong på
Digmi utfordrer det tradisjonelle konseptet med resepsjon. Når kunder kan handle og betale under behandlingen, øker salget – uten ekstra arbeid for de ansatte.
Plattformen er allerede i bruk i over 120 salonger i Sverige og Norge, og vokser raskt. Digmi representerer en ny standard i bransjen – der teknologi og opplevelse går hånd i hånd.
Annonseartikkel