av | 5 des, 2023 | Erfaringer, Nyheter

Velvære fotografen

Velvære Fotografen: Kunst, Lidenskap og Ekte Historier, er det som selger

Å formidle essensen av velvære, skjønnhet og autentisitet i en verden full av bilder og informasjon kan være en utfordrende oppgave.
Liss Hege Eriksen, en tidligere salongeier og nå lidenskapelig kunstner og fotograf, ønsker å bane vei med sine konsepter også laget for velværebransjen.

Gode Bilder + God Historiefortelling = Godt Salg

Erfaringen fra salongverdenen har lært Liss Hege verdien av å presentere produkter og behandlinger på en måte som skaper oppmerksomhet og engasjement i sosiale medier. Hun hevder at formelen for vellykket salg ikke bare handler om gode bilder, men bilder som forteller en historie.

I en hektisk hverdag er det en utfordring å fange oppmerksomheten til potensielle kunder på sosiale medier. Her kommer betydningen av gode bilder tydelig frem. Liss Hege ser at bildene må snakke høyt og tydelig for å skape «stopp effekt» og tiltrekke seg oppmerksomheten til publikum.

Liss Heges lidenskap som kunstner og fotograf er smeltet sammen med hennes erfaring som salongeier, og har resultert i et spennende miksmedia prosjekt. Dette prosjektet tar sikte på å løfte frem friske og sunne mennesker i alle former og fasonger, og skape mer fokus på autentisitet.

«I en verden der det å både se ekte ut og være seg selv blir målet, ønsker jeg å være en drivkraft for denne endringen,» sier Liss Hege. «Ekte mennesker inspirerer oss til å være den beste versjonen av oss selv, og dette er ofte grunnen til at kunder oppsøker salongen – for å finne sitt fineste uttrykk for sin personlighet.“

Liss Hege reflekterer over den utbredte bruken av plakater, markedsmateriell og bilder som ikke viser ekte mennesker. Hennes mål er å spre budskapet om å være ekte gjennom hennes konsepter, ikke bare innen velværebransjen, men også i andre sektorer.

Med et ønske om å utfordre normene og bidra til en verden der ekthet er i fokus, representerer Liss Hege Eriksen en nyskapende kraft innen velværebransjens markedsføring. Hennes miksmedia prosjekt er ikke bare et kunstnerisk uttrykk, men også en bevegelse mot å omfavne og feire den unike og ekte skjønnheten i hver enkelt av oss.

Liss Hege deler sine prosjekter i flere kanaler på sosiale medier som @lissyshoot og lissy_world

Mer fra Salongnytt

Frisør Pernille sine tips på sosiale medier!

Frisør Pernille sine tips på sosiale medier!

Frisør Pernille sine tips på sosiale medier! @pernillefrisor Hva er dine beste tips for en bedre instagram profil for frisører? Start med et klart og tydelig navn, et tydelig profilbilde som viser ansiktet ditt og ikke så mye annet rundt som distraherer.Tenk over hva...

les mer
Messen både influensere og bransjen ikke burde gå glipp av!

Messen både influensere og bransjen ikke burde gå glipp av!

Messen både influensere og bransjen ikke burde gå glipp av! Arrangører: Tone Skipa og Anki Hansen@oslobeautyexpo Hvordan startet ideen bak messen og hva er det beste med å arrangere en slik messe?Ideen startet med at jeg besøkte en PR-messe i Stockholm, og tenkte at...

les mer
Skapte egen eksklusiv vitamindrikk FRÖYJA

Skapte egen eksklusiv vitamindrikk FRÖYJA

Skapte egen eksklusiv vitamindrikk FRÖYJA Grunder: Joanna Ahlbom / FRÖYJA / StockholmHvordan ble FRÖYJA til og hva var visjonen bak produktet fra start?Som hudterapeut møter du hver dag mennesker som ønsker bedre hudhelse og vakrere, mer strålende og mer ungdommelig...

les mer